dr. Bocky napisal/-a:
poraba je ista ne glede na kar laufa na plin ali bencin, le plin je cenejši....
Loool. Vidim, da znate zelo veliko teoretično razpredat.
1.) Poraba plina je okrog 10% višja, odvisno od sistema. Novejši (boljši in seveda dražji sistemi) naj bi imeli manjšo, starejši višjo. Ampak povprašajte malce lastnike, kateri imajo to dejansko vgrajeno, pa boste videli. Ni treba verjeti reklamnim gradivom in besedam predelovalcev. Oni namreč živijo od tega.
2.) Malce nazaj so nekateri, kateri imajo avto predelan, vozili na bencin, ker se jim ni splačalo na plin. Cenovno je bilo približno enako, no sedaj so plin pocenili in je spet nekaj razlike.
3.) Poleg vgradnje je potrebno računat še na stroške servisiranja plinske napeljave. Sicer niso veliki, ampak če že delamo kalkulacijo, naj bo ta točna.
4.) Vsi tipi motorjev niso primerni za plin. Zelo rado se namreč konča s totalko na motorju. Sicer se to lahko rešuje z dodatkom Flashlube, vendar so mnenja o učinkovitosti le tega deljena. Obstaja ena nemška stran, kjer so vsi ti podatki zbrani in je dobro prej preverit tam, če bo šlo. Namreč ni ravno prijeten občutek, da ti lahko kadarkoli razsuje mašino. Novejši motorji z direktnim vbrizgom sploh odpadejo.
5.) Glede Srbije: problem zna biti homologacija, vendar če tvegaš pač tvegaš. Tam sicer obstaja par mojstrov, kateri dejansko obvladajo in se je že marsikateri avto iz Slovenije (so ga zašuštrali naši ''profi'' vgrajevalci) reševal tam dol. Namreč pri plinu niti ni toliko pomemben sistem, kot pravilna vgradnja in nastavitev. Če to ni izvedeno prav, si nakoplješ orenk težav in izguba živcev je velika. Zaradi tega je tudi dobro, da se da predelat pri kakšnem bližnjem predelovalcu (seveda dobrem). Ker, če se moraš peljati za nastavitev v Srbijo (morda večkrat), zna kalkulacija hitro postati ''problematična''.
6.) Poleg tega je dobro prej preverit, kje sploh so pumpe za plin. Namreč trenutno jih je v Sloveniji relativno malo in če se moraš vozit 100km, da napolniš plin, tudi nisi nič naredil.