Če gledava samo dele kateri so šli ali so povezani direkt z nafto: 1050e (vztrajnik, naftni filter, čiščenje fapa 2x, tesnilo turbine in tesnila na glavi).
Pa recimo ("recimo" zato ker ga včasih točim več kot enkrat, včasih manj) da sem ga točil 1x na teden,
torej na leto znese: 2600e (50e na tank).
In če pogledamo bencinarja: stroški ker je bencinar: 0e (trenutno).
Tega recimo da ga točim 1x tedensko za 80e,
letno znese: 4160e.
Lahko pa, po želji seštejem skoraj vse stroške (nimam vseh računov), pa bova videla razliko:
dizel: od 12.9.2007 do 7.10.2011 (to je dobra 4 leta): 4400e stroškov, nafte: 10400e.
Skupaj: 14800 evrov v 4. letih za dizla.bencinar: od 22.10.2011 do danes (5.2.2012), to je obdobje cca. 3.5 mescev: 744,77e stroškov, 1440e bencina. Predvideni stroški v naslednje pol leta: 300e menjalnik, vsaj 400e izpušni sistem.
In če narediva približen izračun za naslednja 4 leta: bencina: 16640e, servisi (recimo da bo priden in se nebo kvaril ampak samo redni servisi): 600e (4x redni) + cca 300-400e glavni.
Torej, kaj sem ugotovil?
DA HOČEM DIZLA! Tut če bi mu odprlo turbino in bi moral dati 2000e za novo, sem tam še vedno tok v prednosti da bi mu lahko privoščil še NOV FAP filter!
P.S.: V računih nisem upošteval stroškov registracije ter stroškov novih gum!
Še kaj?