Po mojem mnenju bi turbina in šobe morale zdržati vsaj 150kkm. Seveda ob pogoju, da bo avto redno vzdrževan, lepo vožen in vsak servisni interval menjan filter za gorivo.
100km na dan je recimo 30kkm letno. Se pravi 5 let bi moral avto delati bp. V tem času se bo že zamortiziral in bo zrel za menjavo.
Sicer pa lahko vzame tudi podaljšano garancijo - vsaj pred leti se je dala za doplačilo.
Sem šel pogledati v tehnične podatke. 6. stopenjski menjalnik ima samo HDi115 z allure opremo
Drugače ti pa lahko povem, da se tudi HDi90 dobro odreže s 5 stopenjskim menjalnikom - če so problem €. V 207ki mi je porabil med 6 in 7 litri - dinamična vožnja po AC, šlo je tudi pod 6 bp na cel rezervoar.
Imamo pa v službi Partnerja HDi90, leto in pol, 30kkm in ima porabo po BC 6,2.
Jaz osebno bi se nagnil na stran dizla.
Aja še za konec ena primerjava za 30kkm:
- 6 litrov nafte x 1,351€ = 2.431,80€
- 8 litrov bencina x 1,479€ = 3.549,60€
- letna razlika je torej (pri trenutnih cenah goriva!) 1.117,80€
Nabavna cena:
- 1.6 VTi allure = 15.190€
- 1.6 HDi115 allure = 17.590€
- razlika 2.400€
Se pravi, da se ti dizel "pokrije" po dobrih dveh letih.
Za konec pa še ena primerjava -
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... di-active/Dobro nabavi